this place is about to blow, dance

Heeey, har inte bloggat på ett tag men har inte haft tid. Iförrgår va jag och Julia på impulse med alla andra och tittade på förra årets uppvisning.
Efter det gick jag, Julia, Frida & felicia till in mot stan och åt glass sen gick jag och julle hem och tittade på film tror jag, kommer inte ihåg haha
Igår träffade vi Kristoffer, vi gick till mezo och bara satt där. Mys! Kom hem vid 11 tror jag, då åt vi pasta och köttbullar och tittade på film! Idag ska jag väl plugga antar jag, har matteprov imorn & måste fixa på min ö lite.. kuuul, men först ska vi göra pannkakor, puss!



gula på soptippen

Kommentarer
Postat av: hannah

haha fan vad söt du är grytan! saknar dig massor <3

2012-03-11 @ 18:33:26
URL: http://hannahida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0