once you've partied with us, you'll be falling in love

Heeeey! Ska snart kolla på film, börjar 8 imorn weey. har syslöjd också, med amenelia eller vad hon heter, jag har ingen aning haha. nåt sånt iallfaaaall
äej fyfan vad tråkigt, berättar vad min syslöjdsfröken heter......
men aaa, julia har fått ny mobil så då skulle jag köpa hennes gamla, men den funkade inte. och hur skulle jag egentligen klara mig utan min ögonsten? jag älskar min telefon haha, lame. men jaaa det gör jag, min babe.
imorn har vi skridskor också, så sjukt kul haha! älskar det, fast jag är ganska klumpig så undrar hur det kommer gå.. idag på svenskan asså.. det va aaaskul, jag och johanna satt längst bak och sen när vi sluta så hade jag ju min väska, alla hade ställt upp stolarna så går jag förbi en och ba PAM, hör den ramla. sen typ PAMAPPMAMPA ramlar 3 stycken till.. KUL!! johanna tyckte det iallfall, kul att man underhåller någon!
men nu ska jag se på film och sluta vara tråkigt, godnaaaaaatt!!




två bilder från usa, första i öknen & andra i san diego eller los angeles, kommer inte ihåååg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0