you may think we're alright, but we need pills to sleep at night

Hej allaaaa, kollar på gossip girl och rensar vänner på facebook, har sjukt många som jag inte ens vet vilka det är haha? Men det har väl alla
Har riktigt ont i nacken hahah, vaaarför är jag så klumpig? :( i förrgår gick jag in i en dörr så jag har fetaste märket på höften, igår skulle jag öppna dörren till mitt rum så fick jag hela tån under & sen skulle jag ju göra en kullerbytta och sträckte nacken, weeey
Men aaaajaaa så är det. Börjar ju skolan på onsdag, vill inteeee.
Nu ska jag fortsätta med facebook och gossip girl, puss!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tack :)

2012-01-10 @ 11:18:23
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0