what happened with working it out?

Hejsan, gick hem från skolan idag, mådde inte alls bra och var tvungen att komma därifrån. När jag kom hem sov jag i tre timmar sen duschade jag och jag mår fortfarande inte bra, har ångest också, inte kul alls.
Men aye, med glad musik blir det asbra! Kollar kläder också, niiice. åååh längtar till imorn, kommer bli riktigt kul Johanna, riiight? efter skolan köper vi s heheheh, åååh nu kom min pappa med godis!
Ska också göra två länkbyten och länka Johannas nya blogg!



Olivias nya blogg, bra blogg som jag följer, eller jag följde hennes gamla men ska börja följa denhär också! Så kolla!



Fridas blogg, kolla den meeed!



och min älskade vän Johanna som precis skaffat blogg!

(klicka på bilderna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste vara frisk till imorron havregryn!!

PUSSS

2012-01-19 @ 20:00:02
Postat av: frida maria

Sv: glömde tiden, länkar dig imorgon 17.30, är det okej? :)

2012-01-19 @ 22:18:30
URL: http://mariaberg.blogg.se/
Postat av: Johanna Öberg.

Krya på dig! :)

2012-01-20 @ 19:52:45
URL: http://johannaobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0