put your troubles at side, start living

Hej på er, längesen jag bloggade jag vet. Men ja, har varit i skolan och pluggat och så. Inte så kul men nu ska jag fan ha bra betyg!
aaah fyfan vad jag taggar sommarlovet, kommer bli så sjukt härligt! Värme, sena kvällar, MASSA awesome bilder, skratt och världens bästa musik, dubstep!!
Haha asså nyss gick jag ut till teven sen kom pappa och börja kolla på nåt skitprogram, hej pappa vem kollade på tv först du eller jag? Sååå jag gick in på mitt rum och kollade kläder istället och nu sitter jag här hehehhe
På fredag ska jag och Otto till royale och köpa trucks och hjuuuul, sen ska jag träffa Johanna!
Om det gick så ska vi nog till Ralle och äeh jag vet inte vad vi ska göra, men vi ska kanske dit iaf

Och sen ska jag köra ett länkbyte med Hannah och hennes kompis! Jag och Hanna lärde känna varandra i Schweiz, hon är också svensk och flyttade tillbaka till Sverige samtidigt som oss typ, dom bor i Uppsala nu, synd eftersom jag och Hanna hade jävligt kul haha




klicka på bilden eller HÄÄÄÄR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0