i'm holding you closer than most, cause you are my heaven

Hade galet kul igår, tack alla! Åt god mat, roligt folk och ja, hade riktigt kul.
men har ont i fötterna och benen haha.. Sen har jag sår på händerna som jag på nåt sätt fick igår :o ingen aning hur det hände, kan ha inträffat med alla mina kullerbyttor jag gjorde haha!
23.59 stog jag och julia och pussades i 2 minuter haha, till 00.01. är man singel så är man! Nä men gårkvällen var bra början på året iaf.
Sen satt jag, julia & Issa och mobba Alle som ville sova hehehe, sen vid halv 5 kröp jag ner brevid Fanny och somnade. Vaknade imorse vet inte riktigt när, men av att Nelly kom med en disksvamp och höll på..... TACK DU!! vi gick upp iaf och nästan alla hade åkt, sen åt vi frukost och sen åkte vi hem. vid typ 5 så somnade jag, sov till halv 10 haha, var riktigt trött men nu är jag pigg! Ska kolla på film nu så ni får ha det bra, puss!



Issa, Lisa, Joanna, Frida, jag, Julia, Fanny, Kristina, Karin & Molly! Sen vet jag inte var Nelly och Agnes

Kommentarer
Postat av: Nelly Boss

you never know var jag är ;) <3

2012-01-10 @ 19:37:06
URL: http://nellyboss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0