his body is to old for working, his body is to young to be looking like this

hejsan, har precis ätit! Snackar med Mollymus och sååånt.
Har fotat massa, aaasfint ute! Fast nu när jag la in dom i datorn såg jag att det inte va så många.. MEN JAJA
Lyssnar på musik och ska kolla om vi har nån läxa tills imorn, rätt bra att veta isåfall ju, ska börja satsa på skolan. Otto ska lära mig trummor så jag får högre betyg i musik, pappa ska hjälpa mig med NO och matte för han utbildade sig till kemist fast nu är han patent jurist, man ba japp! & mamma ska hjälpa mig med tyskan, har ju glömt rätt mycket grammatik.. SATSARN GRY
Men nu ska jag faktiskt kolla det sååå hejdå


Kommentarer
Postat av: julia wall

http://juliacatarina.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

frågestund på bloggen, jag blir jätte glad om du frågar något. det är ni läsare som får mig att blogga, så snälla kasta in någon/några frågor! kram

2011-09-06 @ 16:41:16
URL: http://juliacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0