tänk på guzzen, försiktigt i guppen

Seriöst, jag har ALDRIG pengar, verkligen aldrig.ÅÅÅÅH FÅR DAMP.
Men mamma ska iaf köpa en jacka och en tröja till mig, kanske ett par jeans. Jag vet vad jag vill ha för jacka, en som typ ingen annan har! Så de e naaaajs.
AAAAHMAAAGAAAAD, DET BÖRJA BLÖDA I MITT HUVE NYSS!!!! OOOMMMGGG, det gjorde det för typ en månad sen också, faaan vad cp. Det måste vara nåt fel på mig..
men JAJAJAJA, är glad att jag inte är normal, man måste göra konstiga saker för att leva, som när jag och molly rymde haha.
Eller när jag flyttade. Egentligen, så har jag upplevt väldigt mycket som många andra i min ålder inte har. Eller jag har ju flyttat 3 gånger iaf, en gång till bara ett annat hus, en gång utomlands, en gång till en annan stad.
& det är bra erfarenheter och så, jag har sett allt från ett annat håll.
Många jag känner har bott i samma hus i hela deras liv.
Men ni får tänka på att ta vara på det ni har, på era vänner och staden ni bor i, helt plötsligt ska ni kanske flytta, vem vet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0