taggad ut i fingerspetsen, laddad med en lina koks

Hejsaaan, mitt internet har varit cp igen, lånar min storebros dator just nu!
Lite förra veckan då, hände väl inget speciellt, Molly har svikit mig och åkt till Frankrike..
Torsdags var lite kaos, massa tårar, men jaja. Sen i fredags så när jag slutade så mötte Jesper, Hannah & Emma mig utanför skolan. Vigge va också där, glad som förut, haha. Sen åkte vi till Rydebäck, väntade medans Emma var i stallet.
Sen gick vi hem till Hannah och åt, sen ut och träffade massa. Senare på kvällen blev jag så gaaaalet sur & ledsen, men det gick över & kvällen blev braaaa :) Nya människor & mycket skratt, treeevligt :D Sen sov jag och 3 till hemma hos Hannah haha, och sen åkte jag hem! Igår sov jag hos min kusin, vi tittade på film och skrattade gaaalet mycket som vanligt, haha sjukt..
Och nu så smsar jag med massa haha



Men annars är väl allt upp och ner, allt går fel, allt går bra. Det är så det är, och jag kan inte göra nåt åt det.
Men det är inte svagt att gråta, det är svagt att gråta men inte fortsätta kämpa. Jag gör allt för att fixa det jag själv ställt till med, för att fixa det du gjort mot mig. För det är jag som får sätta ihop alla bitar av det du splittrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0