molly eeeski

Anonym om before the day you die, you gonna touch the sky:
Hur lång e du ? :)


Haha, jag har faktiskt ingen aning, men typ 1.60 nånting, men jag vet inte haha. Fast asså på bilden så står jag ju ganska mycket längre fram än dörren, så jag är ju inte längre än dörren, haha. Meeeen är typ mini.. Skriv ditt namn nästa gång!

Helluuu, idag har jag ju varit i skolan, sjuuuukt trött. Försökte sova på varje lektion, men cp lärarna låter en ju inte, nejmen så var det inte. dom märkte inte så mycket hihhiihhi. Förutom Magdalena........
"Gruuuu är du meeeed?" (hon säger dom flesta namnen fel, hon har RIKTIG brytning från Polen)
"mm.."
Man fattar inte när hon snackar ibland haha, så sjukt kul. Men aaaa.
Sen efter skolan åkte jag, Molly, Corre, Johanna & Julia till Höganäs till Lager 157 för Corre skulle köpa en One Piece. Sen fick vi sjuss hem av pappa för han jobbar i Höganäs!
När vi kom hem så gick alla förutom Molly, hennes pappa skulle hämta henne hos mig. Men det blev att vi satt i mitt trapphus i mer än 2 timmar, haha! Fast det va aaaskul, speciellt en sak haha, måste berätta asså..
I trappan så är det sånt räcke, så skulle molly klättre genom där fast precis vid trappsteget om ni fattar. & jag filma allt, men får inte lägga upp den haha. Men aa, så låg hon och hade typ fastnat, hon låg ju liksom på trappsteget med räcket på ryggen, och såg död ut hahah. Så kom en kille som bor i nån av lägenheterna och ba stirra på molly, och där låg jag på golvet och typ dog av skratt hahhahaha. Rätt sjukt allt som jag och Molly hittar på egentligen haha, rätt mycket skit! Men det va aaaaaskul, LUNGT veckans höjdpunkt asså

Nu blev det lite långt, så hejdoooo



hehehhehehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0