det är så vi gör det här ifrån stockholm. men jag är inte ensam, jag har hela klanen med mig

Heeej alla människor, eeeski. Men jag ska iaf vara hemma imorn, mår inte alls bra och har inte gjort det på hela dagen. sov typ 2 timmar innan haha, men jaaa. Har feber och är förkyld, whoop whoop
Åh kuk, saknar stockholm, man har typ en speciell känsla där haha. Man går aldrig ensam, har alltid någon vid sidan om sig, någon som stöttar en vad som än händer. Den känslan finns inte här, eller den är verkligen inte lika stark.
och Stockholm stad, kärlek assåååååå, saknar det galet! Helt annorlunda än här, vet inte hur jag ska förklara det. Men det är sammanhållningen som finns där, umgänget. Ska iaf flytta tillbaka när jag börjar gymnasiet, taggaaaa!
för jag tänker inte bo här hela mitt liv haha..


FJORTIS PUSSMUN, SYND FÖR ER SOM INTE TYCKER OM DET



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0