bror, jag har några ord jag vill lämna dig

tjoooooosnopp. snackar lite med molly just nu, eller, jag skriver till henne men hon svarar inte. jeffla kuwwwk.
annars så har jag väl inte gjort så mycket sen jag kom hem från molly, snackat med pappa så nu får jag åka till stockholm på höstlovet! TAGGAAAAAAAAA, ska bli full med matildas pappa som vanligt! eeeski
asså när vi var på resturang med matilda och hennes föräldrar när dom va här så måste kyparn trorr att jag va alkis.. kyparN
aaaaaa men nu ska jag ladda ner en film. och nu sa molly att jag ska plugga till en redovisning vi har på måndag, så gör det först så hon blir glaaad!



smutsig spegelllllllllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0