the streets will make you feel brand new, the lights will inspire you

hej, kom hem för ett tag sen! Igår sov jag ju i Rydebäck hos Hannah med Hannah, Julia & Sara.
Vi va först ute med folk och rökte vattenpipa igen haha, niiiice.
Sen gick vi hem till Jesper och kollade på film med hans föräldrar, sen kom Eric så kollade vi på American Pie.
Vi gick till Hannah vid 1 och somnade kaanskeeee halv 3 :)
Sen gick vi upp halv 11 & gjorde inte så mycket. Hannah skulle ivög och Sara också tror jag, så jag & Julia (shierup) träffade Jesper. Vi gick till Danne & kollade på film, fyfan vad läskig den va..
Sen gick vi till Hannah och va där lite, sen ut igen haha. Gick hem till jesper & kollade på Ice age, älskade den när jag va liten haha, fast vi såg inte klart :(
SEEEEN åkte vi till stan vid typ halv 8 & köpte godis.
Men då skulle alla förutom jag och Julia till mc, så vi gick hemåt. På vägen hände en skiiit rolig grej, HAHAH AAASKUL, ni skulle varit där! hahah, men vi bestämde iaf att vi inte ville hem så vi gick och satte oss utanför Vigge men han va inte hemma och man kunde inte snacka med honom i telefon..
Så vi ringde Matti, han kom dit och när vi väntade på honom på en sten så kom helt plötsligt Wox och nån annan, aaaskonstigt :o Julia ba VAFAN GÖR DOM HÄR?! haha, men aaaa.
Vi snackade med dom iaf, sen åkte Julia och han andra iväg så satt jag och Eric och snackade & såååå.
Sen gick dom andra så jag och Julia tog bussen mot domsten, gick av där och sen blev det lite knas haha.
Vi fick fförst inte komma på bussen för busskorten inte räckte dit haha vafan?
Men aaa, sen fick vi komma på iaf, gick av vid Pålsjö & gick därifrån, snackade massa och så!
Sen satt vi och frös.. Sen hem!
nu blev det lite långt.. såååå hejdåå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0