jag var dum, jag var fängslad, men min mun ville ha dina läppar

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högst dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagelack
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar



1. Jaaa, jag heter ju gry haha, fett fult men jajjaaa. Föddes på södersjukhuset i Stockholm den 9 julia 1997. Började på dagis och sånt, fick min första allra bästavän, Johanna. Sen började vi ju 6 års, då var jag väl med lite olika haha, mest med michan & matilda. Efter halva ettan så flyttade vi till Schweiz för pappa fick jobb dör. När jag var 10 så flyttade vi tillbaka till stockholm igen, började på Herrängensskola, blev bästabästavän med Matilda, vi va med varann nästan varje dag haha. Gick på den skolan till femman, sen bytte vi till Johan skytte. Kom i samma klass som Matilda, och vi hade askultillsammans haha, sen skulle vi flytta igen. Fyfan, den 10 juni flyttade vi till Helsingborg, hemskt.. Men nu är väl allt bra här, saknar ju fortfarande Stockholm, men jag har vant mig :)
Jaaa, lite om mig och så, har inget annat att göra så gör en sån lista haha



mm söt, seriös tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0