but his job was to keep the food on the table

Har glömt berätta om iförrgår & igår haha, såååå jag gör det nu!
Iförrgår var jag ju ledig, träffade Corre efter mitt utvecklingssamtal, vi gick och fikade, myyys :) sen åkte vi till Råå och träffade ekke haha, sen smsa Alle och sa att vi skulle komma till gymmet.
Så vi gick dit, snackade om hans moppe, JAG SKA FÅ KÖRA DEN I SOMMAR. Faaast jag tror han kommer ångra sig..
Sen kom Wox också, sen satt vi på en bänk och frös..
Seeeen hände lite saker så jag blev fett sur, åkte hem vit halv 12. Somnade lite sent, haha typ 3.... Men aaa
Sen vaknade jag runt 11 igår, somnade om till kanske 12, kommer inte riktigt ihåg.
Träffade Julia! :) Vi åkte till Råå, sen hem till Pada. Satt mest på hans golv, sen typ dog jag för Pada snackade med Wox i Julias mobil, så skulle han ta en kudde HAHHAHA assåå åååååh såg så jävla kul ut..
Men iaaaaallafall, Wox och Fredde kom dit, dom snaggade Pade haha.
Sen fick vi sjuss hem av Julias mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0