because it helps me forget

hejsannn, vet att jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid
har inte gjort något speciellt egentligen, igår åkte jag hem till julia efter skolan. Sen åkte vi hem till mig & sen träffade vi johanna
Vi fixade lite scary stuff, sen väntade vi på knutan. Efter en evighet typ så kom alla som skulle med på feeeest, först åkte vi till tågaborg men sen åkte vi till råå istället. Där satt vi i nån bod vid hamnen och hade kul. Blev lite kaos för nån random spydde på mina skor.. "random" va det ja.. men haha jaja, det var kul iaf! Sen sov julia hos mig
Idag ska jag och julia först möta upp alle på råå vid halv 6 sen åker vi till gantofta & hem till frida! Hennes föräldrar är inte hemma, så hon passar på liksooom, eeski
Sen ska julia sova hos mig idag också haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0