we are the kids your parents warned you about, so fathers, don't let go of your daughters

HEJ, julia har gått hem nu, ska väl städa mitt rum lite haha, har inte tid imorn och det måste va städat tills på söndag.
ååååhh längtar till imorn, fyfan vad nice med julafton haha, Julia kommer hit på förmiddan nån gång så ska vi byta julklappar! Sen kommer min kusin, min faster och min farmor & farfar. Dom äter lunch här sen ska vi åka till mina andra kusiner och sova där!
Sen har jag kommit på en sak haha, alla ba ååååh släktträff fyfan vad tråkigt.. men min släkt är asrolig :o det är sjukt hur mycket vi skrattar varje gång vi träffas, speciellt på mammas sida! Min mamma, min moster, min kusin & jag är exakt likadana. Vi kan sitta och skratta åt typ ingenting till vi börjar gråta hahah, det är askitkul när vi är med vår släkt haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0