to many pieces

26. Något du är beroende av
godis, musik, vänner, film & kärlek!

27. Ditt framtida bröllop
haha jag vet inte, men det ska va fint iaf!

28. sminket du brukar använda
använder bara mascara, en från loreal

29. Detta åt jag till frukost
äter inte frukost haha

30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
- jag har märkt vilka som är riktiga vänner
-jag har blivit mycket gladare eftersom det hänt väldigt bra saker. att jag inte längre är ovänn med vissa och så, jätteskönt!
-jag och julia har blivit jättetighta
-det går bättre i skolan
-mitt hår har blivit längre haha




jag och julia, G's som vanligt! här i woxbergs bil, haha kommer du ihåg julia? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0