when you took my heart, thats when i fell apart

hej alla fiiiiinfina männsikor och molly!
kollar bloglovin nu och såååånt, har varit ute med tyson också, han går sjuuukt segt ibland asså.
imorn börjar vi med riktiga schemat.... och vi har typ sämsta haha, eller nej. men i sjuan så slutade jag 3 varje dag, och nu när jag bytt klass så gör jag också det medans min gamla slutar 12 på fredagar. hahah, sånt händer alltid mig. men jaaaaja, jag går ju hellre i den klassen jag går i nu.
imorn börjar jag och molly på dans också! treeevligt, fast det finns en stor nackdel.
iaaaf, det börjar 17.30 så jag vet inte om molly följer med mig hem eller om hon åker hem till sig först. vi får la se, haha.
nu ska jag lyssna på hög musik eller dampa på nåååågon, eeski



ojojoj är det jag som är tuff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0