stockholm

åh, sjukt hur mycket minnen jag har därifrån..
på bara 3 år skaffade jag minnen för livet, hur många som helst.
när jag och malin skulle till västertorp och bada, så gick vi av i västertorp och inte hägersten eller vad det är haha.
pink panters eller vad vi hette hahah.. 
när jag och matilda satt i hennes källare och lyssnade på musik, eller när vi alltid ritade och kollade på film, eller när vi bakade, youre everywhere to me, and when i close my eyes its you i see.
när jag och johanna åkte till säfsen och ramundberget tillsammans, eller jordö när vi satt och lyssnade på i'm yours om & om igen, alla dagar vi badade i din pool innan du flyttade.
alla dagar med malin vid långsjön precis innan jag flyttade, och när du sov hos mig natten innan jag flyttade.
när jag och tess lärde känna varann för att vi gick på matteklubben för vi fick pengar för det, guuuud vad kul vi hade, sjukt.. alla dagar vi va, i liljeholmen när du glömde din gympapåse på tuben hahah ommmg, hemma hos dig, kogal, när du sov hos mig, burn baby burn..
sjuuuukt mycket mer men ni fattar ju att jag inte kan skriva ner allt här, sakner det iaf så galet mycket. och jag vill flytta tillbaka varje dag, men samtidigt har jag jättefina kompisar här, och massa minnen. men dom med er i stockholm slår allt, och jag kommer tillbaka snart, jag lovar


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kommer aldrig att glömma dig, vart du än befinner dig så kommer jag alltid att älska dig precis lika mycket som jag gjorde då vi var som tightast. <3

2011-08-06 @ 20:18:28
URL: http://theresemark.webblogg.se/
Postat av: alexander björk

åk dit ingen vill ha dig här din hora

2011-08-23 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0