shake that bottle and make it pop

kom nyss hem från typ väääärldens bästa kväll med molly, hahah sjukt.
vi åkte till landskrona och skulle bada men det va feeeeett kallt så vi gick och åt istället hahah..
sen gick vi till mc och åt där också, fast bara pommes :))))))))))))) eskii
seeeen så gick vi och leta efter bussen och snackade typ asmycke, ni anar inte hur inte blåsta vi är!
men jaaa, sen fick vi vänta på bussen i nästan en halvtimme haha. sen åkte vi till råå så gick vi av för molly bor ju där och jag skulle byta buss så jag skulle slippa gå från knutan, lat tjej.
men ja, så väntade hon med mig, tog massa bilder och hade skit kul haha, typ aldrig skrattat så mycket på bara 10 minuter, men nu har vi iaf magrutor, eller hur molly? hahaha



glädjen, lyckan & det finaste i mitt liv
åh första ring, galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0