och jag skulle ha sagt jag jag älskar dig, men stolthet kom ivägen

kollar lite på språkresor just nuuuuu, vill till australien! och jag kanske fååår :D jag kanske ska åka med matilda, men jag vet inte om hon kunde pka till australien, men ja.
skolan idag var väl chillerill, men på en lektion så började fanny helt plötsligt gråta, fast det fanns ju en anledning men ja. så vi gick ut ur klassrummet och hon grät så sjukt mycket.. jag började också gråta heheh.. men sen fixades allt, eller jag tror det. alla blev bara sura
sen när vi sluta gick jag, molly och fanny rundor på stan, riktigt mysigt! sen anmälde vi oss till dans också. när jag kom hem så sa pappa att jag skulle komma ner, så åkte vi och köpte en cykel hehhe :))))))) eeeski
men den är rosa iaf, sen var jag tvungen att köpa en asfulk hjälm, fast pappa ba, det är bara så att mamma ska tro att du använder hjälm.. jag ba hahah
men nu måste jag faktiskt snickesnacka med eric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0