klättrar högt

eeeskii, men jag får väl berätta om igår dååå.
jag och fanny vaknade ju först som man brukar, sen åt vi frukost haha så sjuuuukt mätt.. men sen plocka vi ihop tälten och fixade oss lite. när vi va klara så cyklade vi och träffa alicia och jesper, woopwoop.
faaaaaaaaaaanny va osocial och var bara med jesper -.--..-.-.--...-.-.-.- haha nedå, vi klättra upp på ett tak med då va det några 5 åringar som "ringde" polisen för att vi inte fick va där. bara för att dom inte kunde komma upp, jag lovar.
sen åt vi pizza fastän jag va aaaasmätt, det va fanny också men haha jaja. efter det gick vi till en lekplats typ, CIRKA*
och där tog jag och alicia massa bilder
jag och alicia
jesper och fanny <333333333333333333333333333333333333333333333333
jesper och nån random muPP
NEJMEN OJOJOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0