i think i died in an accident, cause this must be heaven

kom hem från lägret idag, riktigt kul haha! eller det mesta iaaaaf, när vi fick göra vad vi ville, fast det fick vi ju egentligen inte. men ja, man får ju se det roliga iallafall! lite spänt blev det ibland, men så är det ju alltid, alla kommer inte överrens osv.
men jaja, inget att haka upp sig på.
sov en timme, man ba tja. oooooch sen var det skitkallt när vi vaknade, hatar det. vi var tvungna att gå upp vid 8 också, och alla lärare pmsade på natten för att vi inte sov. eller inte alla lärare, men jajajja.
just nu äter jag naturgodis, det är braaaa, för jag blir inte så mätt på det som jag blir på vanlig mat, och man äter inte en hel portion. gooood
sen så kollar jag språkresor, vill jättegärna åka! vill tillbaka till los angeles, men känns ju lite onödigt om jag skulle åka till exakt samma ställe som jag åkte med familjen förra sommaren..
fast jag hittar nog nåååt.
& håkan hellström på högsta, molly som fick mig att lyssna på honom, heheh



OJOJOJ TUFFT, eeeski, men ser ni så ful jag är på bilden? men hon är schnygg <3<333<3<33<<3<3 tror jag ska bli lebb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0