i never wanted us to break up, no not this way

Hei Grytans bloggis!
Gry kommer hem sent och ville att jag skulle blogga, så vad gör man inte för finaste? :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men..
Äh..
FINT INLÄGG JU?
HEHE, ska jag berätta vad jag gjort idag kanske? Ni ska säkert bara gå och bry er först. Men här kommer det babes!
Jag typ vaknade 6 och kunde typ inte andas, är ju sjuuk.. fast sen somnade jag om till 10. Då gick jag upp och käka frulle bulle, eller asso jag åt inte bullar till frukost, men aa ni fattar. Sen typ dega jag framför tvn, kollade på tough love, världens bästa program! HAHA. Sen typ käka jag igen.. mhm... kakoor. HEHE. Sen åt jag... igen.... fast lunch! Makaroner om någon bryr sig. Sen åkte vi båt med malin (kompis, eller nja, cp unge men okej) Och sen kom vi hem och då skulle jag dra till henne och umgås, men då skulle fettot ut och springa, fast det kan hon ju behöva, HEHE. Så jag gick hem..... och satte mig vid datan... och ja, jag är på landet och leker bonde, typ. WHO THE FUCK CARES?
Men ja, det va min dag, fast ska till malin efter jag ätit, BAZZZZ! Nej men....
Vad ska man skriva om nu dåå?
Vamos a la playa
A mí me gusta bailar.
Den lyssnar jag iaf på nu, sämsta skiten på länge. Saknar min kille. Ska deppa lite, fml.
Äsch då, ne men ska ringa min boii nu för han är ganska så saknad :)
Gry, förlåt för cp inlägg, men vet att du älskar mig ändå.
Jag älskar dig, oavsett.
Jag kommer aldrig glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0