för solen har lämnat, ljusen är släkta, men skuggorna är kvar

ååååh, fan vad jag längtar till alla lov nu!
på höstlovet ska vi antingen till fontainebleu och klättra, eller så åker jag till stockholm
på jullovet är allt chiiiill, kanske träffar nån från stockholm
på påsklovet eller sportlovet så ska jag och molly åka skidor i österrike eller frankrike, beror på hur många platser det finns och så tyyyp
sen på sommarlovet ska jag på språkresa till antingen australien eller frankrike!
niiiiiice tiieepppp



tuffaste killen i fontan



tuffaste bruuuuuudsen i världen
eski

Kommentarer
Postat av: Emma & Michan | Sysslingarnas

sv: Vi gör tyvärr inte bloglovin byten =\

2011-08-29 @ 22:15:55
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0