dancing on the table

heeellooooo alla, hahah. nu plattar johanna sitt hååår och jag ska snart göra det :)
igår så kom först alle hem till mig, vi gjorde inte så mycket, satt i min säng tyyyyyyyyyp. och lyssnade på musik.
sen skulle han ner till gröningen, så då gjorde jag och johanna typ inget. men sen gick vi till vigge, vi tre gick ut och träffade sam, fabian, fredde tror jag han hette haha, olivia och nån till. faaast sen gick alla så det blev bara jag, johanna, vigge och fabian. efter ett tag gick vi hem till vigge och dampa lite där. så kom vi hem 1. kollade på film men somnade nästan direkt haha. idag vaknade vi vid typ 12 och sen gick vi upp och gjorde kladdkaka :D
och nu ska vi till väla så nu måste jag gåååå, hejdå :))



"städat rum"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0